6 روش برای بازاریان اینترنتی

روشهای زیادی برای افزایش بازاریابی و درآمد با سایتهای بازارایابی و پورسانتی در اینترنت وجود داره که شما می تونید 6 روشی که بیشتر بازاریابان اینترنتی برای کسب درآمد از اونها استفاده می کنند رو مطالعه و بهر ببرید.

1) سایتهایی مانند www.cloob.com و http://vcp.ir و ... آماری بالایی دارند و بخشهایی دارند که می توانید به صورت رایگان مطالب خودتان را وارد کنید مثلا در بخش فروشگاهی سایت cloob.com محصولات را با لینکی که مخصوص خوتان وارد کنید، سایتهای مشابه اینها زیاد هستند.

2) در سایت های تبلیغات رایگان برای وبلاگ یا سایت هایتان  تبلیغ کنید تا آمار اونها بالا بره (از نوشته های جذاب استفاده کنید) با جستجوی کلمه (تبلیغات رایگان) در گوگل اسامی این سایتها را خواهید دید

3) روش معرفی به دیگران و زیر مجموعه گیری  سیستم کسب درآمد پورسانتی یکی دیگر از روشهای افزایش درآمد است یعنی به ایمیل یا قسمت تماس با ما در سایت دیگران،  لینک عضویتی که شما معرف آن هستید را به همراه متنی جذاب بفرستید،  دیگر نیاز نیست حتی سایت یا وبلاگی داشته باشید فقط با اینترنت گردی و دیدن سایتها و وبلاگهای دیگران آنها را دعوت کنید تا عضو سیستم کسب درآمد شوند.

4) در یاهو و گوگل گروه تشکیل دهید عضو جذب کنید خصوصا در جیمیل به راحتی می توان عضو جدید جذب کنید و هر تبلیغی که خواستین رو برای اعضاء بفرستید.

5) ارسال ایمیل تبلیغاتی هم روشی هست که برگشت سریع داره البته باید سرور SMTP بخرید که معمولا ماهیانه حدود 5هزار تومان هزینه داره و می تونید سیستم فروتل و یا محصولات پرفروش را به صورت گروهی به ایمیل ارسال کنید.

6) فعالیت درانجمنها و تبلیغ سیستم فروتل هم راه خوبی است چرا که آمار بازدید کننده اینگونه سایت ها بالا می باشد، همچنین راه اندازی انجمن نیز موثر است البته در دراز مدت درآمدزا می باشد. 

 

http://yaranesam.mihanblog.com

قفل زاپاس پژو پرشیا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد