معرفی نرم افزار

استخراج فایل های مالتی مدیا از نرم افزار و بازی با All Media Grabber v5.1:

شاید بارها و بارها برای شما هم پیش آمده که نرم افزار و یا بازی را بر روی سیستم خود نصب کرده اید و در حین نصب یا پس از نصب آهنگ، تصویر و یا ویدئویی در آن نظر شما را جلب کرده است و خواسته اید آن را به صورت مجزا دریافت کرده و برای مقاصد خود استفاده نمایید و برای این کار تلاش فراوانی در فایل های آن برنامه کرده اما نتوانسته اید به هدف خود دست یافته و فایل مورد نظر خود را استخراج نمایید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی تصاویر، اهنگ ها و یا ویدئوهای که در کنار بازی ها و نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستمتان پنهان شده اند را استخراج کرده و از آن ها استفاده نمایید. All Media Grabber که توسط کمپانی معروف Fotissoftware ارائه شده است نرم افزاری بوده که شما را قادر می سازد تا به راحتی و تنها با چند کلیک آهنگ ها، تصاویر، ویدئو ها و فایل های مولی مدیای که در نرم افزارها و بازی ها مخفی و پنهان بوده را یافته و آن ها را برای اهداف و مقاصد خود استفاده نمایید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار:

 امکان انتخاب فایل، فولدر و یا درایو دلخواه برای اسکن
- امکان استخراج فایل های ذخیره شده در EXECUTABLES، CUSTOM CONTROLS، RAW، دیتابیس ها، فایل های آفیس و فایل های باینری همچون exe، dll، ocx، doc، ppt، xls، pdf، mdb، raw، bin، hex و ...
- امکان حذف، تغییر نام و  کپی کردن فایل ها به Clipboard و تنظیم نمودن تصاویر به عنوان والپیپر دسکتاپ
- پشتیبانی از چندین زبان زنده ی دنیا
- توانایی تبدیل تمامی فرمت های گرافیکی به دو فرمت BMP و ICO
- توانایی استخراج تصاویر و آیکن ها با فرمت های همچون PPM، EMF، TGA، IFF، PCX، WMF، TIF، PNG، GIF، JPG، BMP، ANI، CUR و ICO 
- توانایی استخراج ویدئو ها با فرمت های همچون AVI، BIK، FLC، SWF، ASF و WMV
- توانایی استخراج آهنگ ها و فایل های صوتی با فرمت های همچون MID، MP3، WAV، OGG و XM
- توانایی نمایش همه ی فایل های گرافیکی استخراج شده در حالت Thumbnail 
- توانایی نمایش فایل های گرافیکی در اندازه اصلی با Program Viewer
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...


نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی(Flow Architect Studio 3D v1.3.9) :


طراحی و نقشه کشی مهمترین کاری می باشد که مهندسان ساختمان و عمران می بایست انجام دهند و طرح های خود را بدین شکل پیاده و اجرا می کنند. امروزه با وجود کامپیوتر این کار برای نقشه کش ها و مهنسانی که در این زمینه فعالیت می کنند بسیار آسان تر از قبل می باشد. نرم افزارهای متعدد مهندسی و نقشه کشی که توسط شرکت های بزرگ نرم افزاری ساخته شده است به این دسته از کاربران اجازه می دهد تا طرح های خود را به صورت کامپیوتری و با استفاده از ابزارهای این نرم افزارها رسم نمایند . این نرم افزارها به صورت کاملا حرفه ای و برای افراد متخصص در این زمینه طراحی می شوند تا انجام امور آنان سرعت بخشند.

Flow Architect Studio 3D نام نرم افزار کاملا حرفه ای برای مهندسان و نقشه کش های معماری و عمران می باشد که به کمک آن قادر خواهند بود تا Plan ها و طرح های خود را در کامپیوتر طراحی کنید. با کمک این ابزار دیگر مشکلات نقشه کشی دستی همانند اشتباهات رسمی را نخواهید داشتو حتی در صوت بروز اشتباه تنها با یک کلیک به مرحله قبل بازگشته و این بار رسم خود را به طور صحیح انجام می دهید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار که در واقع ویژگی برتر آن می باشد ابزارهای طراحی داخلی و دکوراسیون منازل می باشد. این نرم افزارمحصولی از شرکت Pixelplan می باشد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار

 توانایی طراحی ساختمان ها و نقشه آنها

- طراحی دکوراسیون داخلی منازل

- استفاده از چندین حالت مختلف در طراحی

- قابلیت استفاده از مثالهای نرم افزار در طراحی

و بسیاری از امکانات حرفه ای و مهندسی دیگر

بهینه سازی و عیب یابی کامپیوتر با Error Repair Professional v4.0.1

برنامه ای را امروز به شما معرفی خواهیم کرد که کامپیوتر شما را از خطا ها و عیب های پنهانی رها می سازد به صحبت های شرکت سازنده این نرم افزار توجه کنید :

95% کل کامپیوترها دارای خطاهای مخفی در آنها هستند، به ما اجازه بدهید تا به صورت رایگان کامپیوتر شما را اسکن کنیم و هر تعداد خطا و ایرادی که در داخل کامپیوتر شخصی تان مخفی شده اند را برایتان کشف کنیم و بعد فورا آنها را برطرف کرده و کامپیوتری بدون ایراد به همراه چک آپ رایگان 24 ساعته داشته باشید.

سیستم عامل ها بسیار حساس می باشند و در صورت انجام دستورات نادرست و یا اجرای یک فایل آلوده یا حتی نصب یک برنامه ناهماهنگ دچار مشکلاتی می شوند. معمولا کاربران ویندوز پس از گذشت زمان زیاد از نصب ویندوز با پیغام های خطایی مواجه می شوند که منشا آن ها نا مشخص می باشد. این پیغام های خطا ممکن است بر اثر پاک نمودن یک نرم افزار از سیستم باشد که به طور نیمه کاره حذف شده است و یا مربوط به یک برنامه در حال اجرا که به علت تغییر مسیر اصلی فایل برنامه دچار مشکل شده است.

این پیغام های معمولا دارای اطلاعاتی می باشند تا کاربران بتوانند در رفع آن ها اقدام نمایند اما در بسیاری از موارد این اطلاعات به طور کامل نمی باشد و یا افراد مبتدی قادر به برطرف سازی این خطا ها نمی باشند. نرم افزارهایی متعددی برای رفع این مشکلات ساخته شده است که به صورت خودکار اقدام به برطرف سازی مشکلات و رفع خطاهای سیستم می نمایند.

Error Repair Professional  نرم افزاری است که کابران به وسیله آن می توانند اقدام به برطرف سازی خطاهای سیستم خود نمایند. این نرم افزار با جستجوی خودکار در سیستم و رجیستری ویندوز منشا پیغام های خطای مربوطه را پیدا نموده و در برطرف سازی آن اقدامات لازم را به عمل می آورد. همجنین این نرم افزار بسیاری از مشکلات و خطاهای پنهانی ویندوز را که معمولا برای کاربر نمایش داده نمی شود را کشف و آنها را نیز برطرف می کند این نرم افزار به صورت ورژن کراک شده و بدون نصب در سایت بزرگ میهن دانلود ارائه شده است امیدوارم لذت ببرید .


عیب یابی کامپیوتر های شخصی

صرفنظر از این که کامپیوتر شما چگونه تولید شده است و یا نرم افزارهای نصب شده بر روی آن چگونه نوشته شده اند ، همواره احتمال بروز خطاء وجود داشته و ممکن است در آن لحظه امکان دسترسی به کارشناسان برای تشخیص خطاء و رفع مشکل وجود نداشته باشد . آشنائی با فرآیند عیب یابی و برخورد منطقی و مبتنی بر علم با این مقوله می تواند علاوه بر کاهش هزینه ها،صرفه جوئی در مهمترین منبع حیات بشری یعنی زمان را نیز بدنبال داشته باشد .
نرم افزارهای عیب یابی از جمله امکانات موجود و در عین حال بسیار مهم در این زمینه بوده که می توان از آنان به منظور عیب یابی یک کامپیوتر استفاده نمود . 
  

● نرم افزارهای عیب یابی 

برای عیب یابی کامپیوترهای شخصی تاکنون نرم افزارهای عیب یابی متفاوتی ارائه شده است . برخی از اینگونه نرم افزارها درون سخت افرار کامپیوترهای شخصی ، برخی دیگر درون تجهیزات جانبی ( نظیر کارت های الحاقی ) ، تعدادی دیگر به همراه سیستم عامل و برخی دیگر به عنوان محصولات نرم افزاری مجزائی عرضه شده اند . 
) POST▪ اقتباس شده از:( Power On Self Test برنامه فوق پس از روشن کردن هر نوع کامپیوتر شخصی به صورت اتوماتیک اجراء می گردد . روتین های فوق درون حافظه ROM مادربرد و ROM موجود بر روی کارت های الحاقی ذخیره می گردند. 
▪ نرم افزارهای عیب یابی ارائه شده توسط یک تولید کننده خاص : تعداد زیادی از تولید کنندگان معتبر کامپیوتر به منظور عیب یابی کامپیوترهای تولیدی خود ، اقدام به پیاده سازی و عرضه نرم افزارهای عیب یابی مختص سیستم های خود می نمایند . 
▪ نرم افزارهای عیب یابی جانبی : به همراه تعداد زیادی از دستگاه های سخت افزاری ، نرم افزارهای عیب یابی خاصی ارائه می شود که می توان از آنان به منظور تست صحت عملکرد سخت افزار مورد نظر استفاده نمود . به عنوان نمونه آداپتورهای SCSI دارای یک برنامه عیب یابی می باشند که درون حافظه ROM BIOS کارت تعبیه و با فشردن کلیدهای ctrl+A در زمان راه اندازی سیستم، امکان دستیابی و استفاده از آن وجود خواهد داشت . کارت های صدا و شبکه نیز معمولا" به همراه یک برنامه عیب یابی ارائه می گردند که می توان از آنان درجهت تشخیص صحت عملکرد وظایف محوله هر کارت استفاده بعمل آورد . 
▪ نرم افزارهای عیب یابی ارائه شده توسط سیستم عامل : به همراه سیستم های عامل (نظیر ویندوز) ، نرم افزارهای عیب یابی متعددی ارائه شده است که می توان از آنان به منظور شناسائی و مونیتورینگ کارآئی و عملکرد هر یک از عناصر سخت افزاری موجود در کامپیوتر استفاده نمود . 
▪ نرم افزارهای عیب یابی آماده : تعدادی از تولید کنندگان نرم افزار به منظور عیب یابی کامپیوترهای شخصی اقدام به ارائه نرم افزارهای عیب یابی همه منظوره ای نموده اند. هر یک از نرم افزارهای فوق دارای پتانسیل های مختص به خود بوده که می توان با توجه به خواسته خود از آنان استفاده نمود . 

● برنامه عیب یابی POST 

زمانی که شرکت آی.بی. ام در سال ۱۹۸۱ اولین کامپیوترهای شخصی را ارائه نمود در آنان از ویژگی هائی استفاده شده بود که قبلا" مشابه آنان در سایر کامپیوترها به خدمت گرفته نشده بود . استفاده از برنامه ای موسوم به POST و Parity-checked حافظه ، نمونه هائی در این زمینه می باشند . پس از روشن کردن هر نوع کامپیوتری درابتدا و قبل از هر چیز دیگر ( نظیر استقرار سیستم عامل درون حافظه ) ، برنامه POST به منظور بررسی تست صحت عملکرد عناصر اصلی سخت افزار موجود در یک کامپیوتر اجراء خواهد شد . 
POST ، مشتمل بر مجموعه ای از دستورالعمل های ذخیره شده در تراشه ROM-BIOS مادربرد است که مسئولیت تست تمامی عناصر اصلی در زمان روشن کردن کامپیوتر را برعهده دارد . برنامه فوق قبل از استقرار هرگونه نرم افزار در حافظه ، اجراء خواهد شد . 

● برنامه POST چه چیزی را تست می نماید ؟ 

پس از روشن کردن کامپیوتر، برنامه POST به صورت اتوماتیک اجراء و مجموعه ای از تست های لازم به منظور بررسی صحت عملکرد عناصر اصلی در کامپیوتر را انجام می دهد. تست حافظه ، پردازنده ، حافظه ROM ، مدارات حمایتی برداصلی و تجهیزات جانبی نظیر اسلات های موجود بر روی برد اصلی ، نمونه هائی در این زمینه بوده که توسط برنامه POST تست خواهند شد . اندازه برنامه POST بسیار کم بوده و صرفا" قادر به تشخیص خطاهای بحرانی می باشد . در صورتی که پس از انجام هر یک از تست های انجام شده توسط برنامه POST مشکل خاصی تشخیص داده شود ، پیام های خطاء و یا هشداردهنده ای که نشاندهنده نوع خطاء است ، ارائه می گردد . پیامد وجود هر گونه خطاء در این مرحله ، توقف فرآیند معروف بوتینگ ( استقرار سیستم عامل درون حافظه ) خواهد بود . خطاهائی که توسط برنامه POST تشخیص داده می شوند را fatal error نیز می گویند چراکه عملا" توقف فرآیند بوتینگ را بدنبال خواهند داشت . 

● نحوه نمایش نوع خطاء 

ماحصل اجرای برنامه POST ، ارائه سه نوع پیام خروجی است : کدهای صوتی ، کدهای مبنای شانزده که برروی یک پورت I/O با یک آدرس خاص ارسال می گردد و پیام های مبتنی بر متن که بر روی نمایشگر نمایش داده می شوند . برای گزارش خطاهای تشخیص داده شده توسط برنامه POST از سه روش زیر استفاده می گردد : 
▪ کدهای صوتی ( Beep Codes ) : کدهای فوق از طریق بلندگوی سیستم قابل شنیدن می باشند . 
▪ کدهای Checkpoint : کدهای فوق ، کدهای مبنای شانزده checkpoint می باشند که برای یک پورت I/O با یک آدرس خاص ارسال می گردند . برای مشاهده کدهای فوق به یک برد خاص نصب شده در یکی از اسلات های ISA و یا PCI نیاز می باشد . 
▪ پیام های نمایش داده شده بر روی نمایشگر : پیام های خطاء فوق صرفا" پس از مقداردهی اولیه آداپتور ویدئو قابل نمایش بر روی نمایشگر و استفاده خواهند بود . 

● کدهای صوتی برنامه POST 

از کدهای فوق صرفا" برای اعلام خطاهای بحرانی استفاده می گردد . خطاهای فوق در ابتدای فرآیند راه اندازی کامپیوتر و زمانی که هنوز کارت ویدئو و سایر سخت افزارها وارد مدار عملیاتی نشده اند ، محقق می گردند . با توجه به این که در این مقطع نمایشگر در دسترس نمی باشد ، کد مربوط به هر یک از خطاهای موجود به صورت مجموعه ای beep مشخص می گردد . در صورتی که ماحصل اجرای برنامه POST موفقیت آمیز بوده و مشکل خاصی وجود نداشته باشد ، پس از اتمام برنامه POST ، صرفا" یک صدای beep قابل شنیدن خواهد بود . در برخی سیستم ها ( نظیر کامپیوترهای کامپک ) پس از اتمام موفقیت آمیز برنامه POST دو مرتبه beep نواخته می شود . در صورتی که تست صحت عملکرد برخی عناصر با موفقیت توام نباشد ، برای اعلام نوع خطاء تعداد مشخصی beep که ممکن است کوتاه و یا بلند و یا ترکیبی از هر دو باشد ، نواخته می گردد . 

● کدهای Checkpoint مربوط به برنامه POST 

کدهای فوق ، اعداد مبنای شانزدهی می باشند که توسط روتین های برنامه POST بر روی یک پورت I/O با یک آدرس خاص ( مثلا" آدرس h ۸۰ نوشته می گردند . به کدهای فوق ، کدهای POST نیز گفته شده و امکان مشاهده و خواندن آنان صرفا" با نصب آدپتورهای خاصی در یکی از اسلات های سیستم ، فراهم می گردد . آداپتورهای فوق در ابتدا توسط تولید کنندگان مادر برد و به منظور تست سخت افزارهای تولیدی استفاده می گردید . در ادامه شرکت های متعددی ( نظیر میکرو ۲۰۰ و ۲۰۰۰ ، JDR Microdevice ) با تولید اینگونه کارت ها امکان استفاده از آنان را برای سایر تکنسین ها فراهم نمودند . 
از کدهای POST Checkpoint می توان به منظور ردیابی وضعیت سیستم در زمان فرآیند بوتینگ از زمانی که سیستم روشن می گردد تا زمانی که برنامه bootstrap loader اجراء می گردد ( آغاز استقرار سیستم عامل در حافظه )، استفاده نمود . 
پس از نصب یک POSTcode reade درون یکی از اسلات های مادربرد و همزمان با اجرای برنامه POST ، یک عدد مبنای شانزده بر روی نمایشگر کارت نمایش داده خواهد شد . در صورت توقف غیرمنتظره سیستم ، با استفاده از کد نمایش داده شده می توان خطاء موجود را تشخیص داد . 

● پیام های نمایش داده شده بر روی نمایشگر 
پیام های نمایش داده شده بر روی صفحه نمایشگر ، پیام های مختصری می ب

اشند که یک نوع خاص خطاء را گزارش می نمایند . پیام های فوق صرفا" پس از مقداردهی کارت ویدئو و نمایشگر قابل نمایش و استفاده خواهند بود .
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد